Země: Česká republika
Místo: Ústecký a Karlovarský kraj
Datum: 2002 - 2003
Projektový stupeň: Projekt
Projekt stavby: SUDOP PRAHA a.s., středisko 209
odpovědný projektant: Ing. Vladimír Veselý statika nosné konstrukce: Ing. Filip Šorm, další spolupráce: Ing. Tomáš Martinek, Jaroslav Voříšek, Karin Krasnická, VIN Consult spol. s r.o.
Realizace: hlavní zhotovitel: SSŽ, a.s., OZ 09 Řevnice
dodávka OK: FIRESTA - MCE Slaný s.r.o.
Investor: SŽDC, s.o., Stavební správa Plzeň
Rekonstrukce mostu je součástí stavby Elektrizace trati Kadaň - Karlovy Vary. V rámci této akce byly vyměněny nosné konstrukce v obou kolejích.
Rekonstrukce mostu je součástí stavby Elektrizace trati Kadaň - Karlovy Vary. V rámci této akce byly vyměněny nosné konstrukce v obou kolejích. V 1. koleji byla konstrukce z roku 1928 a ve 2. koleji konstrukce z roku 1898. Dále byly přestavěny úložné prahy na opěrách i na pilíři, závěrné zdi na opěrách a horní části opěr a rovnoběžných křídel. Zachované části spodní stavby byly sanovány injektáží.
Most přechází přes řeku Ohři a přes místní komunikaci. Je situován na okraji města Klášterec nad Ohří, asi 1,1 km za železniční stanicí ve směru na Karlovy Vary. Kolej na mostě je v přímé a na převážné části mostu je vodorovná. Traťová rychlost je až 100 km/h pro soupravy s naklápěcí skříní.
Nosná konstrukce byla navržena jako spojitá spřažená ocelobetonová konstrukce o dvou polích, v uspořádání se dvěma hlavními příhradovými nosníky pod každou kolejí. Rozpětí polí je u nosných konstrukcí v obou kolejích 2 x 42,35 m. Ložiska jsou hrncová, mostní závěry jsou vodotěsné lamelové, odvodňovací systém uzavřený nerezový, na obou římsách mostu jsou umístěny protihlukové stěny s horní částí z průhledného plastu. Založení spodní stavby, opěr i pilíře, je původní, plošné.
V dubnu 2007 udělilo Ministerstvo dopravy ČR realizované rekonstrukci cenu MOSTNÍ DÍLO ROKU 2005.