Negrelliho viadukt
Plzeň hlavní nádraží
Terminál Smíchov
Tunel Mezno na trati Sudoměřice-Votice
Masarykovo nádraží Praha
Podívejte se na výběr našich nejvýznamnějších projektů v portfoliu SUDOP PRAHA. Tyto projekty demonstrují naši odbornou způsobilost a dlouholeté zkušenosti v oblasti dopravního a inženýrského stavitelství.
Studie zastřešení žst. Praha Masarykovo nádraží
Projekt nového řešení kolejiště a jeho zastřešení pochází z dílen společností SUDOP PRAHA a Jakub Cigler Architekti.
Přestavba spočívá v komplexní modernizaci stanice. Zahrnuje mimo jiné rozšíření stávajícího počtu kolejí ze sedmi ...
CDP Praha
Výstavba budovy centrálního dispečerského pracoviště umožní dálkové řízení provozu na významných železničních tratích ČR. Koncepce je založena na soustředění velkého počtu dálkově řízených stanic do jediného místa, což přináší finanční úspory, úspory počtu pracovníků, nasazení nadstavbových ...
Rekonstrukce výpravní budovy v žst. Plzeň hl. n.
Realizací projektu došlo ke komplexní rekonstrukci památkově chráněné výpravní budovy plzeňského hlavního nádraží zprovozněné již roku 1907. Objekt výpravní budovy prošel kompletní ...
Nové spojení v Praze Praha hl. n., Praha Masarykovo n. - Libeň, Vysočany, Holešovice
Tato trať je považována za jednu z nejdůležitějších infrastrukturních staveb v Praze a snaha vylepšit spojení Hlavního nádraí s Libní spolu s propojením do Vysočan má své kořeny již v 50. Letech 20. století.
Most přes řeku Maricu (Bulharsko)
Novostavba mostu je součástí nové železniční spojnice mezi Bulharskem a Tureckem budované na rychlost do 200 km/h. Nový most přes řeku Maricu je tvořen deseti identickými nosnými konstrukcemi sestávajícími z oblouků rozpětí 40 m integrovaných s rámem a vetknutých do masivní spodní stavby a ...
Čtyřkolejná železniční estakáda přes Masarykovo nádraží
Bezesporu nejzajímavější a nejsložitější mostní stavbou, architektonickou dominantou a tváří celé stavby Nového spojení v Praze, je železniční estakáda Masarykovo nádraží. Tento most převádí čtyřkolejnou železniční trať z Prahy hlavního nádraží do Libně a Vysočan, přes ulici Husitskou, ulici ...
Tunely pod Vítkovem na Novém spojení v Praze
Tunely pod Vítkovem jsou součástí Nového spojení, které zkapacitňuje provoz mezi Hlavním a Masarykovým nádražím směrem na Libeň a Vysočany. Na základě dokumentace EIA vydané v roce 1996 bylo rozhodnuto o vedení trati skrz Vítkov dvěma dvojkolejnými tunely, aby byl minimalizován dopad dopravy ...
Hořínské zdvihací mosty
Řešení nedostatečného parametru podjezdné výšky bylo přímo spojeno s úpravou mostních objektů. Mostní konstrukce převážně z období výstavby plavebního kanálu již byly na konci své životnosti a jejich provoz byl možný pouze s omezením zatížitelnosti. Rekonstrukcí mostních objektů tedy také ...
Projekt rozvoje Smíchovského nádraží
Proměna Smíchovského nádraží zahrnuje hned několik souběžně připravovaných projektů, za kterými stojí různí investoři. Od rekonstrukce železniční stanice Praha - Smíchov a samotné výpravní budovy, přes stavbu nové lávky pro pěší přes nádraží, až po výstavbu Terminálu Smíchov, v němž bude úzce ...